اتصالات گالوانیزه توپی برزیل


اتصالات گالوانیزه با برندهای متفاوتی در بازار موجود می باشند که یکی از  نام آشنا ترین این برندها مربوط می شود به اتصالات گالوانیزه توپی برزیل که  دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. اتصالات گالوانیزه توپی برزیل دارای سبد  کامل از محصولات گالوانیزه می باشد که از سایز 1/2 اینچ الی 4 اینچ و در  برخی از اقلام تا سایز 6 اینچ جوابگوی پروژه ها می باشد.


جهت استعلام قیمت اتصالات گالوانیزه توپی برزیل (TUPY) با کارشناسان رادیس پایپ تماس حاصل فرمایید:

 66684976 - 021

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل


اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

توپی دارای یکی از کامل‌ترین تنوع محصول اتصالات گالوانیزه در جهان است که محصولات آن برای انتقال مایعات و گاز و سایر استفاده‌های تجاری و صنعتی کاربرد دارد. اتصالات گالوانیزه توپی برزیل تحت استانداردهای BSP و NPT و در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. 

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل نه تنها رهبر بازار در کشور برزیل است، بلکه محصولات آن مدر تمام قاره‌ها و برای استفاده در شرایط مختلف در دسترس است. 


کاربرد اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل در صنعت پایپینگ به عملکرد عالی، دوام و ایمنی خود شهرت دارد. اتصالات توپی برزیل در خطوط لوله آب سرد و گرم، خطوط لوله هوای فشرده، سیستم آتش‌ نشانی و اطفای حریق، خطوط لوله نفت، نفت گاز، تجهیزات خنک‌کاری، بویلرها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند. در ادامه مفصل تر به این کاربردها اشاره می‌کنیم.

کاربرد در صنعت

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل در بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می‌شوند که متداول‌ترین آن‌ها هوای فشرده، بخار، روانکاری، گاز طبیعی، گاز مایع و سایر انواع گازها، سیستم‌های اطفای حریق و انتقال آب را شامل می‌شود. 

کاربرد در صنعت ساخت وساز شهری

اتصالات توپی برزیل در فازهای مختلف ساخت و ساز شهری کاربرد دارند. این اتصالات در تاسیسات ضد حریق مانند هیدرانت‌ها و اسپیرینکلرها، سیستم آب رسانی و در کل در هر قسمتی از سازه‌های شهری که به انتقال آب مربوط می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

کاربرد در صنعت تصفیه آب شهری و سیستم فاضلاب

 اتصالات گالوانیزه توپی برزیل کاربرد گسترده‌ای در سیستم انتقال و توزیع آب شهری و تصفیه آب شهری دارند. استفاده از این اتصالات در خطوطی که از پمپ‌های تصفیه آب، ابزار و تجهیزات اندازه‌گیری به کار رفته، لازم است.  

کاربرد در صنعت نفت و گاز

از اتصالات گالوانیزه توپی برزیل در سکوهای نفتی مستقر در دریاها و اقیانوس‌ها، ایستگاه‌های اندازه‌گیری، ساختمان‌ها و تاسیسات و انشعابات خطوط نفت و گاز استفاده می‌شود. همچنین، اتصالات توپی برزیل برای استفاده در محیط‌هایی که امکان بروز انفجار در آن‌ها وجود دارد مناسب هستند؛ به همین دلیل از آن‌ها در الکتروداکت ها نیز استفاده می‌شود.

کاربرد در سیستم‌های آبیاری

تمام سیستم‌های آبیاری به دلیل استفاده مکرر و نیاز به اتصالات با دوام و طول عمر بالا باید از اتصالات گالوانیزه استفاده کنند. بنابراین، اتصالات گالوانیزه برزیل برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردها و شرایط مناسب هستند؛ از خطوط لوله در عمق زمین گرفته تا تجهیزات و تاسیسات انتقال آب به مزارع. 

کاربرد به عنوان مواد اولیه

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل به‌عنوان مواد اولیه صنعتی (شاید بهتر است بگوییم قطعات اولیه صنعتی) به‌طور وسیعی در صنعت ماشین آلات و تجهیزات کاربرد دارد. از این اتصالات در دیگ‌های کمپرسور، پمپ‌ها و موتور پمپ‌ها، سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک استفاده می‌شود. 

استانداردهای فنی اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل مطابق با استانداردهای فنی برزیل و بین المللی تولید می‌شود. برای تسهیل در شناسایی، این استانداردها به دوگروه BSP  وNPTتقسیم می‌شوند.