اتصالات گالوانیزه مک چین

اتصالات گالوانیزه مک چین یکی از نام آشناترین برندهای بازار ایران که به عنوان محصولات گالوانیزه با کیفیت. اتصالات گالوانیزه مک دارای طیف گسترده‌ای  از محصولات گالوانیزه است که از سایز 1/2 اینچ الی 4 اینچ و در برخی از اقلام تا سایز 6 اینچ جوابگوی پروژه‌ها می باشد.

جهت استعلام قیمت اتصالات مک (MECH) با کارشناسان رادیس پایپ تماس حاصل فرمایید:

 66684976 - 021


انواع اتصالات گالوانیزه مک چین

لیست انواع اتصالات گالوانیزه مک را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

نوع اتصال
محدوده سایز
فشار کاری
زانو 90 درجه گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
زانو 90 درجه گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
مهره ماسوره گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
سه راه گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
سه راه تبدیل گالوانیزه مک
DN8X6 -150X100
PN16
بوشن گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
تبدیل گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
مغزی گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
مغزی روپیچ توپیچ گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
درپوش گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16
چپقی گالوانیزه مک
DN6-DN150
PN16


شرکت تولید کننده اتصالات گالوانیزه مک چین

شرکت جیان میده کستینگ، تولید کننده اتصالات گالوانیزه مک چین در سال 1962 تأسیس شد. در طول دهه‌های گذشته این شرکت از تمام توان خود برای بهره‌برداری از فرصت‌های پیش رو استفاده کرده است تا جایگاه اتصالات گالوانیزه مک را در بازار بیش از پیش تحکیم کند. 

شرکت تولید کننده اتصالات مک چین، در طول چند دهه فعالیت خود توانسته است به یک تولید کننده در مقیاس بزرگ تبدیل شود که با استفاده از تجهیزات فناوری‌های پیش‌رفته، محصولات گالوانیزه مک را با کیفیتی مطلوب تولید و عرضه کند. تولید کننده اتصالات گالوانیزه مک چین، با اختصاص هزینه و صرف زمان در فعالیت‌های تحقیق توسعه توانسته است اتصالات گالوانیزه مک را در تنوع و با کیفیت بالا به بازار عرضه کند.

اتصالات گالوانیزه مک در چندین کارخانه مختلف تولید می‌شوند و شامل تنوع بالایی از اتصالات از متریال‌های مختلف است. علاوه بر اتصالات گالوانیزه مک، این شرکت انواع شیرآلات و اتصالات چدنی نیز تولید می‌کند که بخش شیرآلات آن به دلیل وجود نمونه مشابه و با کیفیت داخلی، وارد نمی‌شود. 

اتصالات گاوانبزه مک

نکته جالب در مورد تولید کننده اتصالات گالوانیزه مک چین این است که این شرکت فعالیت خود را با تولید تابه‌های فلزی آغاز کرده است و در طول زمان توانسته است با تولید اتصالات و شیرآلات با کیفیت جایگاه قدرتمندی را در صنعت به خود اختصاص دهد. بله درست خواندید! تابه (وسیله پخت و پز). همین سیر تحول و پیشرفت مک نشان‌دهنده عزم راسخ آن در نوآوری، تحقیق و توسعه و پیشرفت است. 

اتصالات گالوانیزه مک چین دارای کاربردهای وسیعی در صنایع مختلف است که از جمله این صنایع می‌توان به صنعت تاسیسات و پایپینگ، صنایع مکانیکال، سیستم‌های تهویه مطبوع و تبرید، معدن، نفت و گاز، اطفاء حریق، تجهیزات و سیستم‌های الکتریکال اشاره کرد. 

تولید کننده اتصالات گالوانیزه مک، با به ثبت رساندن بیش از بیست حق ثبت اختراع (پتنت) در هر سال، به عنوان یک شرکت نوآور در جهان شناخته می‌شود که در تدوین شمار زیادی از استانداردهای صنعت مشارکت داشته است. 

کلیه فرایندهای تولید اتصالات گالوانیزه مک چین منطبق بر استانداردهای ایزو 14001 و ایزو 9001 است. اتصالات گالوانیزه مک دارای معتبرترین و سطح بالاترین گواهینامه‌ها در صنعت لوله، شیرآلات و اتصالات است. برخی از این گواهینامه‌ها عبارتند از استانداردهای UL/FM/NSF آمریکا، گواهینامه‌های CRN/cUL کانادا، گواهینامه‌های DVGW/TUV/CE/VdS آلمان، JIS ژاپن، BSI/LPCB انگلستان، ABNT برزیل، GOST-R روسیه، CNBOP لهستان، KS کره جنوبی، TSE ترکیه، PSB سنگاپور، SIRIM مالزی و SABS آفریقای جنوبی.

اتصالات گالوانیزه مک با استفاده از یک سیستم توزیع گسترده در بیش از 130 کشور دنیا عرضه می‌شود. در تولید اتصالات گالوانیزه مک، رعایت ملاحظات زیست محیطی در کنار استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته همواره یک اصل اساسی تلقی شده است. به همین جهت، کم‌ترین میزان گازهای گلخانه‌ای در فرایند تولید آن منتشر می‌شود.


مزیت‌های اتصالات گالوانیزه مک

استفاده از اتصالات گالوانیزه مک به دلیل مزیت‌های زیر یک انتخاب هوشمندانه است: 

  • تنوع بالای محصولات و در دسترس بودن آن. 
  • قابل استفاده برای لوله‌کشی آب آشامیدنی (اتصالات گالوانیزه مک دارای روکشی از روی (Zink) با کیفیت و خالص هستند).
  • مقاومت در برابر خوردگی بالا در کنار رزوه‌های تقویت شده مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردها
  • متریال با گرید بالا جهت اطمینان از قابلیت گالوانیزه شوندگی مطلوب
  • هیچ یک از اتصالات گالوانیزه مک بدون طی کردن فرایند تست به بازار عرضه نمی‌شوند.
  • محدوده دمای کارکرد منفی 20 درجه تا حداکثر 300 درجه سانتی‌گراد
  • مناسب برای استفاده دز سیستم‌های لوله کشی با لوله‌های فولادی مطابق با استانداردهای SABS 62-1،BS 1387، En10255،ASTM A106 و A53